۱۳۸۸ مرداد ۲۵, یکشنبه

باقیمانده خرید سبز من!










افتخار قدرت نمایی که در عکس من می بینید ثبت به نام عزیزان بسیج ادارات هستند که قیافه اشان هم به عزیزان انصار و لباس شخصی های نمی خوره(مثل اونها قوی هیکل و ریش و پشم شدید نیستند)، که لباس نیروی انتظامی نمی پوشند. بلکه لباس خودشون را دارند ویک کاور رنگی روی لباسهاشون دارند و در گروه های خیلی بزرگ در بازار و خیابونها و میادین اطراف حضور داشتند. این مزور ها، قیافه هاشون به دو طرف می خوره! چون فقط ته ریش دارند و خیلی هاشون همین ته ریش را هم خیلی خیلی کم پشتشو دارند! و به خاطر ارتقاء رتبه و چه می دونم کاسی لیسی بیشتر در همه دانشگاه ها و ادارات رفتند عضو فعال بسیج اارات و دانشگاه ها شده اند. به نظر من این دو روها، جای افشاگری بیشتری دارند از کسانی که نیروی انتظامی و لباس شخصی هستند ..اونها را پول و حقوق اختصاصی می دهند تا پاچه مردم را بگیرند، این پست فطرتها، با پای خودشون و انتخابی و داوطلبانه لششون را می برند در پایگاه های ادارات ثبت بسیج می کنند..... مثل این گدا گشنه های ی سواد و بیکار و بیعاری محلات نیستند که همه اشون از زور بیکاری و برای قدرت نمایی و رو کم کنی بچه محل ها و از روی لات بازی یا حتی درآمد رفته باشند عضو بسیج شده باشند...... نیچه راست می گوی که انسان، گرگ انسان است./

امیدوارم فردا دوشنبه، تجمع جلوی روزنامه اعتماد ملی بر خلاف خرید سبز بازارمون با اطلاع رسانی قوی تر، با حضور قدرتمندتری از ما صورت بگیره تا جرات دست اندازی ماموران لباس شخصی و بسییجی ها به هیچ کسی را ازشون بگیره.

-البته اون همه ای که فقط با اطلاع رسانی بالاترین در بازارها حضور پیدا کردند خیلی افتخار بزرگی بود اما من که از ناصرخسرو اومدم به توپخونه و بعدش رفتم بازار، ب جرات می تونم بگم حداقل ده برابر بود تعداد نیروهای مشخص امنیتی و انتظامی (حالا مخفی ها و نامشخص ها بماند!)

۲ نظر: