۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

هر دم از این باغ بری می رسد، تازه تر از تازه ای می رسد

باید حتماً زانوی صدمه خورده ام را فوری عمل کنم بر حسب نظر متخصص جراحی مفاصل! و نشسته ام دارم با خودم حساب می کنم اگر همه کسانی را که در این حوادث بعد از انتخابات صدمه جسمی و اموال واینها خورند را حساب کنیم، چه مبلغ عظیمی کشور ضرر کرده است، اگر این احمقهایی که سرکارند این چیزها را متوجه شوند...اصلاً به مغزشان –اگر داشته باشند- برسد که چه سرمایه های هنگفتی رادارند به همین سادگی و بی خردی از دست می دهند.

یعنی اگر کسانی را که ضرر مستقیم مالی خوردند یعنی ماشین و شیشه و مغازه هایشان در صدمه مستقیم نیروهای حافظ کشور و مردم کشور! خرد و خمیر شد، را کنار بگذاریم و نیز کسانی که کشته شدند و دست و پایشان شکست و اعضایشان را یا از دست دادند و یا در معرض از دست دادن هستند، را کنار بگذاریم، می دانید چقدر از مردم مثل من صدمات به نظر جزیی خوردند که مستلزم کلی دوا، درمان، هزینه و استرس و بیکار شدن و عوراض جراحی و عمل واینها هستند....یا به خاطر این عوارض به نظر کوچک جانشان را از دست دادند، مثل راننده اژانس، پسر همسایه ما که فردای روزی که در هفت تیر- تازه جزء معترضین هم نبود بعد پیاده کردن مسافرش از روی کنجکای وایستاده بود به تماشا- باتوم خورد افتاد و مرد به خاطر آمبولی ناشی از ضربه به استخوان فمور (ران). به همین سادگی. به همین سختی. حالا این را باز بگذارید کنار همه خرج و مخارجی که خانواده این افراد و اطرافیان و خود دولت (مجموعه مراکز قانونی وانتظامی فقط در مورد اسیب دیدگان/ بیمارستانها و مراکز درمانی) متحمل شده اند و تازه اینها را بگذارید کنار همه انرژی های از دست ررفته برای کار و فعالیت....خیلی از همکاران را می بینم که می گویند از یک ماه قبل انتخابات تا حالا هیچ کدام از مسولیتهای موظفشان را تقریبا انجام نداده اند چرا که اضطراب و استرس و خستگی همراه آن نمی گذارد کسی با فراغ بال به کاری برسد...که این یک موضوع شامل طرفداران ا.ن هم می شود!

و القصه من باید جراحی شوم. مملکت هم که ارزانی و گل و بلبل، فقط 3.500.000 تومان ناقابل هزینه جراحی است و 550.000 تومان ناقابل هزینه بیمارستان! منهای وسایل توانبخشی و آتل و اینها را که باید بخری و همه مخارج جنبی..... آقا ما از اینکه بخشی از این کشور گل و بلبل هستیم اگر از خوشحالی دق نکنیم، چه کنیم؟!

۱ نظر:

  1. Adami ye teka gosht o ostokhone ,che ghodrati dare ahan ke nist man omidvaram ke zood tar khob beshi ,vali motvaje nemesham chetori enhame sadame didin,hala khobe toye saret nazadan ,ay khoda mardomo be hal khodeshon va nagzar ,

    پاسخحذف