۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

؟

از هاشمی شاهرودی به خامنه ای -

یشنهاد می گردد مجازات محکومان محاکم عمومی، انقلاب، نظامی و سازمان تعزیزات حکومتی سراسر کشور که محکومیت آنان تا تاریخ مذکور قطعیت یافته و به مرحله اجرا درآمده است به شرح زیر مورد عفو و تخفیف قرار گیرد:
(پیشنهادی که مورد موافقت هم قرار گرفت)


الف) محکومان به حبس که در زندان به سر می برند:

2- دو سوم محکومیت حبس بیش از سه سال
3- محکومیت محکومین به حبس ابد چنانچه تا تاریخ 29 / 4/ 88 حداقل ده سال آن را تحمل کرده باشند به پانزده سال تقلیل می یابد.
4- باقیمانده محکومیت حبس زنانی که قبل از تاریخ حکم قانونی سرپرستی فرزند یا فرزندانشان را داشته و همچنان سرپرست قانونی آنان هستند.
5- باقیمانده محکومیت حبس و جزای نقدی محکومین زیر 18 سال (در تاریخ وقوع جرم کمتر از 18 سال داشته باشند) و ذکور بالای 65 و اناث بالای 50 سال

ب) محکومان به جزای نقدی که به لحاظ عجز از پرداخت آن در حبس به سر می برند:1- باقیمانده محکومیت به جزای نقدی تا یکصد میلیون ریال (100000000 ریال). 2- محکومیت جزای نقدی از یکصد میلیون و یک ریال تا پانصد میلیون ریال به یک پنجم تقلیل می یابد.
1- باقیمانده محکومیت حبس تا سه سال



به نظرم این خصوصیات به خیلی از بازداشتی های موجود می خوره، به نظرتون داستان اصلی از چه قراره؟ دارند زندانها را خالی می کنند برای این روزهای مبادای فعلی! ایراهیم نبوی چند روز پیش نگران بود که اگر به دادخواستی که براش اومده وقعی بذاره و پیگیری هم کنه.. جا نیست توی هی زندانی که بخواهند ببرندش! حالا باید بهش گفت بعله! پیامت شنیده شد! برای تو و شاید ما، به اندازه کافی جا باز شد!

امیدوارم بازداشتی های اخیر هم به این قانون بخورند و آزاد شوند...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر