۱۳۸۸ تیر ۳۰, سه‌شنبه

اندکی صبر..... سحر نزدیک است!



سریال جومونگ همین الان تموم شد! 3 بار تبلیغات در بینش پخش شد که جزء ثابتش، تبلیغ همراه اول بود "جایزه به مشترکانی که قبض تلفن همراهشون را به موقع پرداخت می کنند"! جالبه که هنوز تبلیغو نکرده، مراسم پخش جوایزشو در کلیپ تبلیغاتی اشون گذاشته بودند و خانمی که یک ماشین جایزه گرفته بوده به قید قرعه کشی... شما هم می توانید!!

معلومه که نافرمانی مدنی همچین کم بُرد هم نیست!

-راستی این بار جومونگ را ساعت 19.50 پخش کردند تا به اذون بخوره و بر خلاف 20.30 که اذون نمی تونه قطعش کنه و همین طوری کامران نجف زآده حروم زاده داشت حرف می زد، توی شبکه 3 که جومونگ داشت، اذون پخش می شد.... به نظر من اینکار را کردند که آخر هیجان انگیز جومونگ (که مادر و زنش از قصر فرار کرده بودند و همه سربازها دنبالش بودند )بخوره یه ساعت 21.00 که مردم غرق سریال از انجام این ابتکار غافل بمونند...


گویا قسمت های خوشمزه داستان هنوز توی راهِ ِ ِ :

روابط عمومي برق تهران در اطلاعيه اي اعلام كرد: افزايش دماي هوا و در نتيجه افزايش استفاده از وسايل خنک کننده، احتمال قطعي هاي موضعي برق را در فصل تابستان در پي خواهد داشت، مشارکت مردم تهران در استفاده بهينه از وسايل برقي و رعايت الگوي صحيح مصرف برق به ويژه در ساعات اوج مصرف برق (ازساعت 12 تا 16) و (ازساعت 20 تا 23) قطع برق ناخواسته را کاهش خواهد داد.

دراين اطلاعيه از شهروندان استان تهران تقاضا شده است اين شرکت را در تأمين برق مطمئن و پايدار براي همه مشترکان ياري كنند.

پانوشت: چشم! حتماً ! شمانمی گفتی هم ما رعایت می کردیم عزیز جان!






۲ نظر:

  1. با درود
    امیدوارم هرچه زودتر عمر این حکومت زالو به سر برسد و مردم ایران آزادانه زندگی کنند.

    بنده میخواهم عضو بالاترین باشم. اگر امکان دارد لطف کنید و یک دعوتنامه بالاترین برایم ارسال کنید.
    با سپاس
    ragbardeath@yahoo.com

    پاسخحذف
  2. می تونم از یه دوست بالاترینی بخوام برایت دعوتنامه بفرسته....

    پاسخحذف