۱۳۸۸ خرداد ۱۹, سه‌شنبه

سبز امید، مسیر 25 کیلومتری سبزپوش، طرفداران میر حسین موسوی از راه آهن تا تجریش


و اما...رای من کروبی....فقط کروبــــی







سبز امید، مسیر 25 کیلومتری خیابان ولیعصر تهران (البته همگام با سایر شهرها) سبزپوش، طرفداران میر حسین موسوی از راه آهن تا تجریش


بهترین شعارها همون "دو دو تا ، 10 تا" بود. یا " رضایی، تیر خلاص مایی" که اشاره به مناظره همون شب با ماموتی داشت.


وسط راه، نوجوانهای طرفدار احمدی نژآد را هم دیدیم با تابلو نوشته ای در مورد خروج دجال و سبز پوشش بودنشو و کلی روزنامه ایران با تیتر درشت موسوی دروغ می گوید.








-


هرچقدر سبزپوش و جماعت توی خیابونتا 4-5 صبح و شور و هیجان ببینم، باز دست ودلم به شدت لرزونه که احمدی نژاد رای نیاره. این هفته تقریبا بیشتر جاها را به جای ماشین خودم با تاکسی و خطی ها رفته ام تا حرف مردم را بشنوم. هنوز خیلی ها با قاطعیت و تصمیم به نظر تغییر ناپذیر به محمود رای می دهند. چرا؟ - "چون یکی از ماست! عین ماست! مردمیه! "

چرا؟ "چون هاشمی می خواهد زمینش بزنه! "

چرا میرحسین نه؟ "چون اون موقع خمینی بود که نمی ذاشت این به راه کج بره یا به مردم دهن کجی کنه؟ الان با این حامی هاشو و وسوسه و قدرت هاشمی، این از خاتمی هم بدتر!!! خواهد شد؟"

خب چرا کروبی نه؟
"ای بابا! کجای کاری؟ مگه ماجرای بنیاد شهید و زنهای شهدا و اونهمه پول را نمی دانیپ؟ کم خورده؟ پیرمرده ... و ....... داره می میره..خب بره بمیره!"

آقا رضایی؟ " می دونی یه! رای خودمه! به هر کی دلم بخواهد می دهمش! اگر یه مرد پیدا شده باشه، احمدی نژاده."

- "احمدی نژاد شیر بیشه است!" - کی اینو گفته!؟ - استاد دانشگاه خواهرم! علامه!

احمدی نژاد به جز رای های سازمان دهی شده، رای آدم های معمولی زیادی را توی جامعه داره که میگن " خدایی اش، این یکی خیلی رک و راسه!"، " آقا شما چرا نمی خواهی بذاری یکی دیگه هم بخوره! " ، "این همه اونا! یکبار هم این"، هر چی پدر سوختگی و بیشرفیه! از گور این هاشمی بلند میشه، کشورو به باد داده، حالا این سه تا علم کرده، احمدی نژاد را زمین بزنه!"
" هرچی باشه این با بی بند و باری که مبارزه می کنه؟!"

هر چند خیلی از این احمدی نژادی ها رایاشون را دارند به رضایی تغییر می دهند ولی نگرانند مبادا رای به رضایی، اصول گراها رااز دور انتخابات به نفع دو تا کاندیدای اصلاح طلب بیرون بندازه. .....

خوبی این مناظره ها این بوده که نخبگان! یا شاید بهتر است بگویم تحصیلکردگان و افرادی که بیشتر درگیر بحث انتخابات و مسایل سیاسی هستند و می خواستند به احمدی نژاد رای بدهند را از او دور کرد اما رای طبقه عامه را به نفع احمدی نژاد جمع کرد. خوئ من به شخصه، خیلی ها را در بیمارستان و دانشگاهمون می شناسم که فقط به خاطر اینکه احمدی نژاد حال هاشمی را گرفت می خواهند به او رای بدهند. چرا که بالاخره یکی حرف اونها را با فریاد گفته است!!! و این خیلی خطرناک است چرا که فقط و فقط مساله اغراض شخصی برای احمدی نژاد مطرح است و زلی و خباثتی که اون برای رسیدن به هدفهاش پیشه می کنه، چندش آ<ره و به قاعده ابز ینمی کنه فپست بودن و بد بودن هم قاعده داره...... در ایران اگرما افشا می کنم، کمک می کنیم، حرف می زنیم بیشتر به خاطر نفع فردی است تا عشق به مردم و آینده کشور و از این حرفها..... -دلم برای بنده خدا کروبی می سوزه، همه فکرهاشو می دزدند وبه نام خودشون اعلام می کنند. شجاعت و جراتو خیلی ها از اون یاد گرفتند، و به خودشون اومدند. خیلی مرده، از میر حسین این همه دفاع کرد و حتی وقت مناظره خودشو با احمدی نزاد به دفاع از اون پروفسور! رهنورد تلف کرد، اما یک کلام، دریغ از یک کلامی که میر حسین چی ها در روزنامه ها و سایت هاشون از فعالیت های تبلیغاتی کروبی بگند اما کروبی در اعتماد ملی هم خبرهای میر حسین رو کار می کنه. من که خودم حتما به کروبی رای می دهم که لااقل اهل فکر و برنامه است/ تیمشو اعلام کرده. مثه موسوی چاخان نیست که من تیمم را اعلام نمی کنم که براش حاشیه درست نکنند برو عمو جان! از بهانه خسته ایم! کروبی هم تیمشو هم برنامه هاشو اعلام می کنه. جرات و صداقت داره . از همهاقلیت های دینی و قومی هم در روز روشن دفاع می کنه. از دخترهای بی حجاب واهمه نداره مثه موسوی که بگه اونها برای تخریب من کار می کنند..... از اسم بردن ج.وانها معلمها و دراویش و زنان و مطالبااتشون نمی ترسه..... حقه بارز هم نیست که توی پرده بگه رهبری خوبه یا برعکس و
در تبلیغاتش بگه من با او نیستم.......

من اگر قرار باشه گول بازی انتخابات را بخورم ترجیح می دهم لااقل گول قشنگترین و جذابرین کارو بخورم نه اسیر هیجان رنگ های سبز و مخالف خونی و کیف دور هم جمع شدن و شلوغ پلوغی را بخورم.


دیروز که مثلا به حلقه سبز خیابون ولیعصری ها پیوسته بودیم، یک کلمه حرف ، نقل قول، برنامه، شعر منعکس کننده فکر و منطق یا برنامه کاندیدای سبز پوشها را ندیدیم، همه اش هیجان و دور هم جمع شدن جوون ها و همه اش حمله به احمدی نژآد و قیافه اش و قدش و زشتی اش و دروغگوییی اش بود (واقعاً خدا در جمهوری اسلامی به زشت ها، کوتاه ها و بدپوش ها کمک کنه، از احمدی نژاد متنفرم، ولی بیتشر از اون وقتی می بینم که کسی به خاطر چیزهایی که دست خودش نیست مثه زیبایی و زشتی مسخره می شه....ماها خیلی خیلیمی توینم بد باشیم. به خدا!). شاید یک علم واکنش مردم کوچه و بازار به این شعارها همون حمایتشون از احمدی نژاد باشه وقتی می گن که حتما که نباید از ژیگول ها حمایت کرد ، در صوری که هیچ کدوم از سه کاندیدای دیگه ژیگول! که نیستندهیچ، خوش قیافه هم نیستند (من هم اینجا دارم پست می شم و اظهار نظر قیافه ای می کنم).....

۲ نظر:

  1. گرگها خوب بدانند :

    آقاي سيد علي عزيز ، در زمان رهبري تو ، حجت ابن الحسن العسكري ظهور خواهد كرد…

    http://salehat.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=61:1389-06-02-18-16-45&catid=52:zohor

    پاسخحذف
  2. وقت ظهور امام مهدی ـ علیه السلام ـ دقیقاً مشخص نیست, پیامبر اكرم ـ صلّی الله علیه و آله و سلّم ـ می فرماید: كسانی كه وقت ظهور را معین می كنند دروغ می گویند منبع: رازی قمی (از شاگردان شیخ صدوق), كفایه الاثر.

    پاسخحذف