۱۳۸۸ خرداد ۲۱, پنجشنبه

شانتاژهای یک شارلاتان

واقعاً این مرد، یک استاد تمام عیار جنگ روانی، حقه بازی و تحمیق با تکیه به اصول روانشناسی و تئوری های شکستن قدرت است. تقریباً همه عمده اشکالات و مثلاً برگ های برنده مخالفان خودشو دونه دونه در وقت خودش آورد معرفی کرد و مثلاً با شجاعت و آرامش همه اشو تشریح کرد! مردک! مردک نگاه می کنه و می گه: "- صدالبته با نیش تمام باز- خیلی جالبه! اومدند همچین چیزی (اشاره به نمودار فامیل سالاری احمدی نژآد که چارت فامیلشون که همه سرکار دولتی و پست گرفته اند) رو منتشر کردند در سطح وسیع در روزنامه ها و جاهای جدید، تو این یک هم 4 تا باجناق جدید، برا ما درست کرده اند- نیش ایکبیری تموم باز- ما سه تا باجناق داریم......" . این در صورتی است که همه این چارت های چاپ شده(سه طرح با یک محتوا)، فقط سه تا باجناق احمدی نژآد رو معرفی کرده و پستهاشونو معرفی کرده. مرتیکه عوضی می آد مثلا راست گویی می کنه آقا جون هه هه هه من سه تا باجناق دارم! ای تف به او ذاتت!

یا دروغ گویی اشو با کلی دلقک بازی و لوس بازی و شانتاژ ماست مالی کرد: این هم دروغه که راه آهن اصفهان شیراز راه افتاده .این هم دروغه این همه مدال آوردیم..این هم دروغه که ....این هم دروغه که... دلم می خواهد محکم بزنم توی اون پوزه بدترکیبش....

سخنرانیش که تموم شد و قول که اگر به میخانه آید بار دگر " جز خدمت رندان نکنم بار دگر" کلی موتور سوار و ماشین سوار، و بعضی دیکه ریختند تو خیابان که الله اکبر!!! همسایه روبرویی ما زنک اومد ماشینو اورد از پارکینکش بیرون و داد زد الله اکبر! اومدم توی بالکن. گفتن زهرمار و الله الکبر! مرگ و الله اکبر! نصفه شبی جن زده شدی! توی صورتم با خشم نگاه کرد و نعره زد الله اکبر!!!


من هم بلند شدم 45 تا کاغذ را با ماژیک نوشتم احمدی نژاد باز هم که دروغ و به همراه کپی این چارت فامیلی با خواهرم رفتیم بیرون. جلوی همه نانوایی ها و مساجد و تره بار و خودپردازها و ایستگاه های اتوبوس محلمون چسبوندمش. باحالی اش چسبودنش روی بنرهای بزرگ چرمی اش بود که احمدی نژاد چرا دروغ. ..... دلم می خواهد بدونم کی می تونه این کاغذها رو بکنه! باید فقط مثه بچه های ستاد احمدی نزاد الکل بریزند اتش بزنند تا دیده نشه......

امروز ساعت 10 صبح هم رفتیم یه ویراژی دادیم هنوز کاغذهامون هست با خصوص جلوی مساجد باحاله!


همین امروز صبح یه خانوم و آقایی را که داشتند می رفتند بازار روز سوار کردم....هر دو می گفتند خوب احمدی نژاد افشاشون کرد.... گفتم اون که همه اش دروغ بافی بود به استناد این و اون و فلان و بهمان...گفت نه! اونا هر کاری هم بکنند خودشونو بکشند هم نمی تونند مردمو گول بزنند! اونا دروغ می گفتند اینقدر که حتی یه وقت اضافه به احمدی نزاد دادند که اون دروغ ها را به مردم نشون بده! یاالعجب!! جل الخالق!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر