۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

معما: حدس بزنید که کدام جفت پاها از آن احمدی نژاد است؟!









شش قطعه عکس مشاهده می فرمائید که در طول مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور اعلام شده (منتصب سابق!) کشور با آقای حیدری مجری و مصاحبه گر صدا و سیما گرفته شده است.

یک جفت پا در سمت راست تصویر مشاهده می فرمائید که دارای کفش های واکس خورده، به روز و مرتب و پاهایی که کفشان روی سطح زمین قرار گرفته است و در طول برنامه نیز مثل بچه آدم روی همان کف زمین باقی می مانند.

یک جفت پای دیگر گاهی هر دو گره کرده رو به جلو شلنگ تخته کنان پرتاب می شوند، گاهی روی نوک پا به عقب برده شده اند و گاهی روی پنجه پا قرار گرفته اند در حالیکه لنگها در حال از هم باز شدن هستند، گاهی به هم گره خورده باز در عقب صندلی پناه گرفته اند، گاهی یک لنگه پا، صاف است و کفش روی زمین است و لنگه دیگر، رو به جر خوردن به طرف مقابل خم شده و کفش رو به دوربین است یا یک پا از روی نوکش روی پای دیگر گذاشته شده ... و انواع حالت های متنوع و چیتوز و میمون دیگر که هر ثانیه این بچه تخس به شکلی و رنگی در می اورد...

و حالا حدس بزنید که کدام جفت پاها متعلق به رئیس جمهور یک مملکت و کدام یک مجری ساده است!؟ سخته؟ ها؟






پانوشت: خدا! وکیلی این آقای حیدری در قیاس با دکتر مهندس استاد دانشگاه جناب آقای محمود احمدی نژاد، هزیار بار بیشتر تیپ و قیافه وادب و لباس پوشیدن و وجنات یک رئیس جمهور را داره تا این بچه لات تخس بی ریخت و بدترکیب.... جون شوماااااا

پانوشت 2: آقا جون نمی دانم مشکل چیه! من هی 6 تا عکس می ذارم و می شمارمشون! ولی وقتی به صفحه هوبلاگ می رم فقط 5 تا می بینم، آیا بلاگر محدودیت تعداد عکس د رهر پست داره؟؟؟

۱ نظر: