۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

فایل صوتی مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور منتصب جمهوری اسلامی ایران


و اما ارزشهای همکاران احمدی نژاد از دیدگاه و زبون خودش:


- (از محاسن فتاح ): ایشون چند بار رفته زیر سرم، یک بار همین جا! (اشاره به استودیو). ما هم زنگ زدیم اورژانس، گفتیم بیا که آقای فتاح ما داره از دست می ره!


- (در کرامات خانم جوادی محیط زیست) : ایشون گزارش های 200-300 صفحه ای را خودش(با تاکید و مکث) می خوند تا بهتر بتونه تصمیم بگیره.

- (از فضایل وزیر سابق کشاورزی): ایشون را من می دونم که 4-5 ساعت بیشتر هیچ وقت نخوابیده!

- (از جمالات لنکرانی): ایشون مثل هلو می مونه. آدم می خواهد بخورد این جوان را!






پنج شنبه، 29/5/88، شبکه یک خبر بعد از اخبار سراسری


می دانم که کسی چندان مشتاق شنیدن سخنان احمدی نژاد درباره وزرای دولت جدیدش نیست و خیلی به صداش هم حساسیت دارند، اما من شعارم این است که همیشه دانستن بهتر از ندانستن است! و باید حرفهای اون را شنید وازبرنامه هایش و فکرهاش آگاه شد و دونست داره چه خوابی برای این مملکت و ملت که ما هم مثلاً جز اون هستیم می بینه....



این هم لینک از رپیدشیر




۷ نظر:

  1. این میمون هر کسی رو ممکنه هلو ببینه و دلش بخواد بخوره.
    دلیل بر هلو بودن اون فرد نیست
    خیلی جالب بود پستتون.

    پاسخحذف
  2. در وصف کرامات جوادی
    ایشون در سمیناری در دانشگاه تهران برای صرفه جویی در مصرف آب فرمودند:
    "خانمهای عزیز چرا میرید ماشین ضرفشوئی میخرید، زنها ازدواج می کنند تا ضرف بشورن"
    البته مضمونش این بود جملات کاملش یادم نیست.

    پاسخحذف
  3. سلام از وبلاگت دیدن کردم وب قشنگی دری امیدوارم موفق باشی.راستش ما یه وبلاگ زدیم برای همه ی جوونا یا نو جوونا برای گفتگو کردن و حرفاشو نو زدن خوشحال میشیم مارو کمک کنی.آدرسش اینه اگه ممکنه لینک کن با نام گپ خودمونی.ما هم شما رو لینک می کنیم.مشخصاتتو تو قسمت نظرات بده. مارو هم تو اداره کردنش کمک کن.ممنون.
    http://gapekhodemoni.blogfa.com/

    پاسخحذف
  4. salam.
    mishe fileo ye ja dge upload koni?
    az rapishare nemishe download kard.
    mer30

    پاسخحذف
  5. باشه ..چشم... دوباره آپلودش می کنم.

    پاسخحذف
  6. ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

    پاسخحذف
  7. جالب بود..مرسی

    پاسخحذف