۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

دلخوشی ها کم نیست...




هر روز، روزی می تواند باشد برای محک خوردن، برای صیقل یافتن، برای اینکه سره از ناسره جدا بشه..... وقتی دوستان همسایه را می بینم که به قول خودشون حال می کنند که ملت ریختند الله الکبر می کشند اما باسن مبارک را از روی مبل رو به تلویزیون نمی تونند بردارند و به بقیه بپیوندند و...فقط به ای ول گفتن در سلام و علیک های کوتاه توی خیابان و بازار خرید اکتفا می کنند رو مقایسه می کنم به با مرام های با همتی مثه مخملباف.... با خودم برای هزارم می گم هنوز دنیا جای خیلی خوبییه برای زندگی کردن...دلخوشی ها کم نیست...

دیروز داشتم توی مسیر برگشت داشتم حرفهای مخملباف و باز گوش می کردم.... محسن مخملباف به نظر من واقعاً کولاک کرد با صحبت هاش در پارلمان اروپا


- غیر از اینه که پول نفت ایران داره خرج تروریسم در گوشه گوشه دنیا می شه...

(شجاعتش منو کشته!)

- یک حکومت یک اسلحه اتمی گرفته رو به دنیا، یه شلاق رو به مردم خودش


- من به شما قول می دهم اگه دموکراسی ایرانی امروز سرکوب بشه، دو سه سال دیگه بمب اتمی اش را رو به شما می گیره...


- در معاملات با روسیه، دریای شمالمون را دادیم حتی تا کار اتمی امون حمایت بشه.....

http://www.youtube.com/watch?v=d1Af6yTJ-Kc



یا کسانی که دل داشتند که این عکس ها را بگیرند، بفرستند و کسی که مرتب کنه ... مستندی باشه برای پیگیری ملت... کاش می شد همه این عکس ها رو پرینت رنگی کرد پخش کرد تا این وطن فروش ها و آدم فروش ها، جرات نکنند در ملا عام حاضر بشند...


نگاه کنید به "چهره همه قاتلان" در:

http://lordomid.blogspot.com/2009/07/blog-post_10.html







هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر