۱۳۸۸ تیر ۱۶, سه‌شنبه

خلاصه ای از گهرفشانی های احمدی نژاد در برنامه سیما، امشب، سه شنبه، 16 تیر 88







امشب به خاطر مبارزه! تمامی وسایل برقی موجود را روشن کردیم که تلویزیون صد البته از اولین آنها بود! البته نتیجه این کا رحدود 2-3 ثانیه قطع تصویر احمدی نژاد در ساعت حدود 22.10 دقیقه بود! جناب احمدی نژاد این بار هم صورتکی شسته بودند...از اون لبخنهای کج دار و مریض ...و نیشی هم که هی به تمسخر و نیشخند باز کنه، این بار خبری نبود....چرا که حسابی ر و بال هاش گوئــیـــا ....ریخته است! اضطراب هم که داشت ...هی به کاغذ ها و یادداشتهاش نگاه می کرد...

و اما برای اینکه محروم از دنیا نرید.... خلاصه ای از گهر فشانی هاشو...اینجا می ذارم:


- (بهترین جاش: ) کسانی که در خود ظرفیت و توانایی مدیریت ارشد جامعه را دارند، خودشونو در محلی که اعلام خواهم کرد بیایند معرفی کنم...من خودم بررسی می کنم......... خودم به صورت مستقل انتخاب خواهم کرد.......(جل الخالق! عقل کسی قد می ده این چی می گه!؟) (لابد یک کسایی مثه اون یارو اسکیزوفرنی که بهدستو ای احمدی نژاد افتاده بودو آفتاب باهاش مصاحبه کرده بود....می آن برای ثبت نام!)


- بعضی ها می گن 15-14 میلیون از مردم ، منتقد هستند ...کی می گه بقیه نیستند، من می گم همه 24 میلیون منتقد هستند..من خودم در صف منتقدین هستم...


- همه مردم در برابر قانون مساوی اند!
- هیچ کس حق ندارد سلایق خودرا به مردم تحمیل کند به خصوص جوانان ما!
- احترام، کرامت....تنظیم کننده روابط آحاد ملت است !(معلومه هم نشینی با خامنه ای حسابی اثر کده..اینچند روز دایم توی ر اون بوده که این همه آحاد یاد گرفته)
-
الان در كشور ما آزادى هست و بايد در چارچوب قانون در همه بخش ها آزادى را توسعه دهيم چرا كه جامعه بدون آزادى خواهد مرد(یاالعجب!)
- تغييرات در دولت آينده قابل توجه خواهد بود.


- از همه دعوت می کنم برای کار، برای اصلاح!


زودی هم رفت "سر بخش دوم در مورد شرایط خارج"! : امروز همه در دنیا متوجه شدند اقتدار ملت ایران را برای حضور در میادین بین المللی.....برای مدیریت جهانی....


* بعضی ها فکر می کنند باید اول ایران را بسازیم بعد دنیا را.....اما من اعلام می کنم که ساختن ایران و جهان لازم و ملزوم همدیگر هستند..... بدون حضور در مدیریت جهانی، نمی توانیم ایران را بسازیم. !

- تا وقتی عده قلیل خودشان قاضی هستند، خودشان قانون را مشخص می کنند.....همیشه ما ذلیلیم...همیشه باید دست دوم بمانیم...

- اونهاهر جا را بخواهند می گویند دموکراسی هست، هر جا را بخواهند میگویند نیست.

- در اقتصاد هم که دیدید که همه چیز در اختیار خودشان بود.

- دشمنان مستکبر...سعی کردندکه در انتخابات دخالت کنند....بعضی از مردم ما متاسفانه آسیب دیدند، بعضی هم متاسفانه با آنها همکار یکردند...


- در خارج خیلیها حرفهایی زدند، در داخل هم خیلی حرفها زدند (!)ف اما اونها یک بار دیگه اشتباه کردند، ملت بزرگ ایران را نمی شناختند، اونها باز فریب خوردند (! قربانم بروی ...تو!)





مردک یه جوری حرف می زنه اینگار توی یه کشور دیگه ای است نه ایروون...

هنوزم اخلاق گه مچ گرفتن و به رو اوردن و تخریبشو داره..هی می گه...بعضی ها این جور...بعضی ها اون جور...مردک تو کار خودتو بکن..اون زیپه صاحب مره را هم لااقل یه مدت بکش! بالا غیرتاً!

طبق معمول هم با اسلحه طرف بهش شلیک می کنه....یادمه توی اون بیست دقیقه دو پینگی اش ...چطور دونه دونه انتقاداتی که از شده بود و فکر نمی کردیم خودش بیاد رو کنه و باز بگشون...اورد و مطرح کرد و به حساب خودش، روشن و حلش کرد.....




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر