۱۳۸۸ خرداد ۲۲, جمعه

خبر! داغٌٍ داغ از ستاد میر حسین موسوی در مورد میزان آراء

می دونید که موسوی هم مثل بقیه کاندیداها در حوزه های مختلف رای گیری نماینده ناظر داره، و نماینده ها با هم و با ستاد در ارتباط..... (البته بگذریم که احمدی نژاد و موسوی بیشتراز این حق خودشون استفاده کردند تا کروبی و رضایی). خبر این است که تا ساعت 10 صبح، آرا بیشتر به نفع احمدی نژاد به صندوق ریخته می شد تا سایر کاندیداها به خصوص ساعت 8 تا 9 اخبار بسیار ناامید کننده بوده است، ولی از حدود ساعت 11.30 صبح، اوضاع به نفع موسوی داره بر می گرده و چه در شمال شهر و چه در جنوب تهران، آرای موسوی داره احمدی نژادو پشت سر می ذاره......

به همین خاطر احتمال زیاد داره که رای گیری نهایتاً فقط یک بار تمدید شود چون احتمالاً کسانی که به احمدی نژآد رای می دهند همان اوایل صبح رای خود را به صندوق ریخته اند و با تمدید زمان رای گیری ، احتمالاً آرای سایر کاندیداها بالا خواهد رفت....فلذا استدعا میشود زودتر برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنید.... به امید تمدید ننشینید که این دفعه از اون دفعه ها نیست!


بعد التحریر 1) معلومه طرفداری موسوی تا لنگ ظهر می خوابند و یا کلی طول می کشه خودشونو به پایگاه های رای برسونند ولی طرفداری احمدی نژاد، بسیجی وار، صبح اول صبح ، تکلیفشونو انجام دادند و رایشونو به صندوق ریختند.

بعد التحریر 2 )خدا کنه کروبی ننجون مرده هم رای کافی بیاره برای رفتن به دور دوم با میر حسین موسوی و یا اگر انتخابات یک مرحله ای شد، با آرای بالاش معلوم بشه که مردم به مسایلی که به ویژه او مطرح کرد مثل حقوق اقلیت ها، حقوق بشر، حجاب، زنان، دانشجویان، زندانیان سیاسی، کار حزبی و تغییر به معنای واقعی علاقه مند بودند و به همین علت به او رای داده بودند. تا معلوم بهش که رای فقط به فرد نیست ....به برنامه هاست. البته توی خیلی استانها مثل استانهای سنی نشین کروبی نفر اوله... اگر این طور باشه ، 16 تا استان سنی نشین داریم و کلی اقلیت ها و نیز تحریمی های دوره های قبل که خیلی هاشون می خواند به کروبی رای بدن.... ایمان بیاوریم به آغازی دوباره......!


این هم لینک اعتماد ملی که از اول بودن شگفت انگیز کروبی در 16 استان حکایت می کنه (البته نه الزاما اون استانهای سنی نشین)
http://www.etemademelli.ir/published/0/00/44/4453/



بعد التحریر 3: این پیامکی که تکذیبش دیشب تمام موقت زیرنویس برنامه های سیما بود و آقای خامنه ای امروز تکذیبش کرد و سایت ها مینویسند که به خاطر اون، اس ام اس ها قطع شده! را هیچ کس ازش خبر ندارد....توی ستاد موسوی که هیچ کس چنین پیامکی را نگرفته بود و خبر نداشت...به حداقل 25 تا از دوستام که زنگ زدم ببینم رفتند رای بدهند یا نه هم، پرسیدم...خبر نداشتند....پس این چیه که فقط به مقامات فرستاده اند!!!! و حتی رهبری هم تکذیبش می کنه! اما هیچ کی دیگه ازش خبر نداره!!! این چه بازییه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر