۱۳۸۹ فروردین ۲۹, یکشنبه

اون بالا دنبال مشکل نگردید، به آیینه هم گاهی نگاهی بیندازید یا به دور و برتون



فقط حکمرانان فعلی نیستند که مستبد، نفهم، خودخواه و مردم آزار، همه چیز دان و حق به جانب، در حال برده داری به شیوه امروزی هستند. نگاه کنید این ها مردم معمولی هستند:

1- تهران، دادگاه خانواده: زنی به خاطر اینکه شوهرش معتاد است و او را کتک می زند و تحقیر می کند، جانش به لب رسیده و تقاضای طلاق دارد. بقیه به نقل از خبرگزاری دولتی: "مرد در دادگاه حضور داشت و گفت: من مي‌خواهم همسرم را عذاب دهم؛ او بايد با اعتياد و كتك زدن من كنار بيايد."

همچنين حكم طلاق از سوي قاضي صادر نشد و رسيدگي به اين موضوع با آزمايش جديد مرد در خصوص اعتياد، به آينده موكول شد. "
یعنی نهضت برده داری و بدبختی ادامه دارد... تا قیام مهدی(عج)


2- تهران، دادگاه خانواده: زنی برای طلاق به دادگاه مراجعه کرده و بیان می کند که "ديگر تحمل زندگي با شوهرم را ندارم و علاوه بر اينكه مهريه خود را مي‌خواهم ديگر حاضر به زندگي با او نيستم."
فقط رو را نگاه کنید مردک را که چون همسرش اذیتش می کرده رفته یه زن دیگه گرفته اما چون می خواهد زن بدبختش را همچنان آزار دهد، "اجازه" زندگی هم به او نمی دهد.
نتیجه دادگاه عدل اسلامی:
قاضي عموزادي بعد از شنيدن اظهاران اين زوج، پرونده را مختومه اعلام كرد. یعنی حکم طلاق صادر نشد. حق به حقدار رسید. زن ها به مردها!

متاسفانه باز هم
یعنی نهضت برده داری و بدبختی ادامه دارد... تا قیام مهدی(عج)

به خاطر اینکه یه کم هم بیشتر حالتون گرفته بشه از "رنجی که می بریم":

یکی نیست بگه مردک! به توچه؟ یعنی چون همسر تو شده، اجازه نداره مستقل فکر کنه و عقیده اش را هم باید از مردش پیروی کنه؟


و همچنان
یعنی نهضت برده داری و بدبختی ادامه دارد... تا قیام مهدی(عج) به علاوه اینکه گوشت را هم داد به دست گربه...یعنی به خاطر "ارتداد" ممکن است زن نگون بخت را هم طبق قوانین عدل اسلامی از هستی ساقط کنند.

و تو حدیث مفصل بخوان از این مجمل.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر