۱۳۸۸ شهریور ۳۱, سه‌شنبه

تغییر چهره گزارشگر شبکه آمریکایی با شنیدن پاسخ های احمدی نژاد




در اوایل مصاحبه، که وقتی مجبور می شد سوالش را دوباره و سه باره بپرسه تا احمدی نژاد جواب بده، هی می گفت من را ببخشید جناب آقا...اما منظور من دقیقاً این بود که.....

اما به تدریج، رئیس مثلا جمهوری ایران، شوخی و تمسخر را به عنوان شیوه مرسومش ادامه داد...








و کم کم رو به عصبانی شدن:


به این دو تا عکس توجه کنید که خانم گزارشگر شبکه خبری آمریکا، چطوری داره به احمدی نژاد نگاه می کنه وقتی اون داره شوخی می کنه و یا جواب های نامرتبط می ده...




۸ نظر:

  1. کفم برید...چه طور میتونه به این بوزینه لبخند بزنه(عکس اول)...عکسای بعدی حالت طبیعی هر انسانی در برابر یه همچین جونوریه

    پاسخحذف
  2. راستی یادم رفت بگم دیشب که ارشیوتونو نگاه میکردم به مطلبی در مورد پوشش خبری سایت کلمه از روز قدس برخوردم که اشاره ای یه حضور کروبی ...منم با نظر شما موافقم و خواستم اینو بگم که همونطوری که کروبی تو مناظره با موسوی گفت که حالا که اومدین باید بمونین و منم که اومدم باید تا اخر بمونم .. این راه باید با حضور هردوشون ادامه پیدا کنه..جدایی این دو اشتباه محضه

    پاسخحذف
  3. مرسی نوید. باهات موافقم. اما به هر حال شیوه مهندس موسوی حال کیرنده است ..من مطمئنم که می خونه و می بینه همیشه سایتشو....چظور هیچی نمی گه اکر نظر و پیشنهاد مستقیم خودش نبوده...

    پاسخحذف
  4. نمیدونم شاید حق با شما باشه ..ولی بازم تکرار میکنم : جدایی این دو اشتباه محضه..بهتره خوشبینانه با این موضوع برخورد کنیم..یا لااقل بدبینانه برخورد نکنیم(عجب حرفی زدم ..خودمم نمیدونم این دو جمله اصلا با هم فرقی دارن یا نه؟!!!)
    پاینده باشید..

    پاسخحذف
  5. جالب بود ... ولي جديد نبود (يعني حالا حالاها از اين موارد زياد خواهيم ديد)
    با اجازه با ذكر منبع تاپيكش كردم

    پاسخحذف
  6. خواهش می کنم سزار. چه سایت عجیبی! داری با این زبون روسی؟ ما هر چی لینک بود را کلیک کردیم به جایی نرسیدیم!!

    و نوید خان ما همه عمر خوش بین بودیم خیری ندیدیم ازش . این بار هم روش! :)

    پاسخحذف
  7. ولی خوشم اومد شمام مثه خودم( به قول یکی از دوستان ) کروبی چی هستین

    پاسخحذف