۱۳۸۸ تیر ۲۶, جمعه

ترفند جدید حکومت برای نرفتن مردم به نماز جمعه هاشمی










واقعاً این جماعت چقدر حقه باز و وقیح هستند. امروز چند تا تماس تلفنی از بچه های دفتر سابق موسوی داشتم که آمدن هاشمی گویا کنسل شد، نیایید. ما خودمان هم مطمئن نیستیم... وقتی دو سه تا دیگه از بچه ها زنگ زدند، کلی دو به شک شدم. اینترنت های اADSLهم که از دیشب قطع بود، با خودم گفتم بذار با شماره خودکار مخابرات امتحان کنم شاید بتونم به اینترنت وصل شم که شد!!!1


وقتی وارد سایت ستاد نماز جمعه تهران شدم دیدم نوشته نماز جمعه این هفته به امامت امامی کاشانی اقامه میشه (سمت چپ صفحه را نگاه کنید، و در ضمن به تقویم بالای همین قسمت که 26 تیر را نشون می ده توجه کنید). وقتی گزینه نماز جمعه این هفته را کلیک کردم دیدم نوشته نماز جمعه این هفته که سومین هفته ماه رمضونه را خامنه ای ایراد می کنه!! همه مطالب سال 88 را برداشته اند و سایت محتوای 87 اش را داره!!!


جالب این بود که روی سایت ستاد نماز جمعه، تمامی اطلاعات قبلی را حذف کرد ه اند. توی سایت صلاه صدا و سیما هم نوشته نماز جمعه این هفته را امامی کاشانی اقامه می کنه اما تاریخش 20-3-88 است ... حالا اگه کسی توجهش به این تاریخ ها جلب نشه فکر می کنه مثل اون دفعه قبل از انتخابات که قرار بود هاشمی بیاد – از قضا ما دماغ سوخته ها هم رفتیم- کس دیگه ای به جاش اومده و کنسله برنامه امروز..... کاش همه اطلاع رسانی کنند.


این کلک های نخ نما را می زنند که مردم فکر کنند هاشمی نیست و نیایند....غافل از اینکه ما دوره بچگی امون که همچین گول هایی را بخوریم....خیلی وقته گذشته...این اتفاقات همه ما را خیلی زود بزرگ و عاقل کرده...


من که به هیچ وجهی نمی تونم بالاترین را باز کنم. امیدوارم بشه تا قبل نماز جمعه توی بالاترین اطلاع رسانی کرد.من که دارم می رم..خداحافظ.....


1/
(خیلی جالبه که تامین کننده های عمده اینترنت را قطع می کنند نه شرکتهایی که تلفن مستقیم دارند برای اتصال به اینترنت از طریق مخابرات که پولش هم روی قبض تلفن می آد)

۱ نظر:

  1. ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
    «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»

    پاسخحذف