۱۳۸۸ خرداد ۱۷, یکشنبه

حرفهای ماموتی را باید دوبار دوبار گوش داد!

وقتی امروز مناظره دیشب احمدی نژاد و کروبی را گوش دادم و می دیدم که م.ا با تناقض گویی هاش چقدر جا برای مچ گیری داشته-چیزهایی که خود من سر پخش زنده متوجهش نشده بودم-، به نوعی درک می کنم کروبی را که همه انتظارات را جواب نداده و همه جا خوب عمل نکرد، اونهم با استرسی که به عنوان طرف مناظره و در حقیقت مجادله با حریفی که می دونی از دست زدن به هیچ کاری ابایی نداره. احمدی نژاد با ردیف کردن کلی آمار و ارقام از "ثبات اقتصادی " و " بهبود و شکوفایی اقتصاد" حرف زد و از "عزت وجایگاه بالای جمهوری اسلامی" در جهان که 60 تا رییس جمهور اومدند ایران و چه و چه....ولی همین آدم ، توی همون بحث در 5 دقیقه پایانی در تناقض با همه این آمار و ابرام و اصراراش که اینقدر همه چیز به قول کروبی "گلستان" بوده، گفت : "همه اینها (بهبود شاخص های اقتصادی) در حالی بوده که کشور در محاصره نظامی (؟؟؟!!!!!) بود، در حال تحریم بود، فشارهای سیاسی بود." یکی نیست بپرسه مردک محاصره نظامی چیه این وسط؟ مگه تو جنگیم ما؟ بعدشم تا همین الان که داشتی میگفتی ما را همه دوست دارند و الگو می گرند و اوبامامی گه بدون ایران هیچ کاری امکان پذیرنیست و ما ایران را عزیز کردیم در جهان. پس محاصره و حمله و فشار و سختی ها داستانشون چیه؟!!

یا گفت " شما 4 تا آدم را می آرید، می گند ما ستاره داریم. ستاره را وقتی لیست قبولی را منتشر می کنند کنارش می نویسند، ستاره را توی پیشانی کسی که نمی زنند که" همین حرف چرت ابلهانه اش را باید کروبی علم می کرد مثلاً . اگر اونقدر هیجان زده نمی شد از حرفهای خودش و لذتی که با مشتزنی به حریف توی رینگ بوکس مناظره نمی برد. حداقل بایدمی دونست که توی روزنامه اش راجع به زن احمدی نژاد کار نشده .

شاید رضایی بتونه همونطور که کروبی مشکلات میرحسین را کمتر داشت و ارتقا پیدا کرده بود، اون هم این مشکلات را دربیاره و بهتر بشه، البته رضایی بچه آخوند نیست و فن بیان و زبلی کروبی را نداره ولی بالاخره امیدوارم بتونه از عهده محمودی بربیاد، چون اوضاع اینطوری که من رصد می کنم ، واقعاً خیط است به ضرر هر سه تا کاندیدا...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر