۱۳۸۸ تیر ۲, سه‌شنبه

احمدی نژاد ترفندهای رای آوردنش را ادامه می دهد




از تمامی "پرسنل شرکتی (اعم از پرسنل مراقبتی درمانی یا خدماتی) بیمارستانهای تامین اجتماعی خواسته شده که برای تکمیل مدارک و انجام مراحل استخدامی سریعاً به گزینش مراجعه کنند."

احمدی نژاد، زبل خان داره همون ترفندهای رای جمع کنی اش را برای یارگیری در چنین روزهای سختی که احتمال رای گیری مجدد حتی ضعیف هس، به کار می گیره... بیمارستان های تامین اجتماعی از بزرگترین و پر مراجعه ترین بیمارستانهای کشور هستند (مثل میلاد، فیاض بخش و...). به خاطر قانون لغو استخدام دائم، تقریبا اکثر استخدام های همه سالهای اخیر، به صورت شرکتی برای مراکز درمانی کار می کنند (این قانون از دور دوم خاتمی اجرا شد برای افزایش بهره وری و کارکرد کارکنان ). حالا در اقدامی شگفت آور، تمامی بیمارستانهای تامین اجتماعی استان تهران ( و شاید بیمارستانهای دولتی هم.. من فقط از تامین اجتماعی که خودم با یکی از بیمارستانهاشون همکاری دارم) از پرسنل شرکتی اشون که تعدادقابل ملاحظه ای هم هستند،خواسته اند در راستای اقدامات دولت مهرورز برای انجام کارهای استخدامی اشون به گزینش سازمان مراجعه کنند... مدیر داخلی ما که خیلی تعجب کرده بود و می گفت فکر نمیکنه همچین چیزی قابل اجرا باشه چون اعتبار خیلی زیادی لازم داره..... ولی به هر حال این اتفاقی است که داره می افته.... خدمات بخش ما که داشتاز خوشحالی پس میافتاد...که خدایا شکرت .... بالاخره یکی هم صدای ما رو شنید.... احمدی نژاد یک بار اینکار و در مورد بازنشسته ها انجام داده و نتیجه خیلی خوب ی گرفت...حالا داره دوباره یارگیری می کنه.......



من فکرمی کنم این مارمولک، از این جور برنامه ها زیادداشته باشه.... من از پریروز که توی بازارچه کتاب با اون دختر خانمی که از احمدی نژاد دفاع غلاظی کرد روبرو شده ام، به جای استفاده از ماشین خودم دارم با اتوبوس و مترو سر کار می رم... و تما مدت در حال بلوتوث کردن عکس ها و فیلم حوادث روزهای تجمع هستم.... خیلی از مردم ساده و کنار مونده هستند که تحت تاثیر تلویزوین از کشته شدن بسیجی ها! و حمله به مسجد وحضور منافقین در بین جمعیت واینها هستند....دوست دارند این شلوغی ها هر چه زودتر تموم بشه..خیلی ها شروع به ترسیدن کره اند بااین برنامه ایست های بازرسی و کنترل موبایل و شایعات دراوردن لیست کسانی که در اداره جات و دانشگاه ها ا زموسوی حمایت کرده اند و درخواست های مکرر صداو سیما برای معرفی مهاجمان و غیره.... فکر کنم ما نیاز داریم فعالتر و موثرتر کار کنیم... کمی بیش از ناله سرایی و شعر خوانی و احساساتی شدن صرف از فجایع اخیر..... می ترسم این خونها حروم شه.... فکر می کنم ما نیاز به شب نامه.... حرف زدن نفر به نفر از نوع برنامه های تبلیغاتیامون داریم...هنوز.....




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر