۱۳۸۹ فروردین ۳۱, سه‌شنبه

Dignity






نگاه کنید به عزت و احترام، ادب و حرمتی که مثلاً نماینده های مردم به مردم خودشون می گذارند. خیر سرشون با پز و افتخار و منت گذاشتن رفته اند بازدید از جنوب شهر و همچنین مرکز ترک اعتیاد.
توی مرکز ترک اعتیاد هم اون بدبخت و بنده خداهایی را که می خواهند ترک کنند را چیدند وسط، دورتا دورشون هم میز میوه و شیرینی گذاشته اند برای آقایان که میل بفرمایند و اون بنده های خدا هم که آبرو و حرمت دارند را بنشونند وسط تا تفریح و پز اقایان بشه. از این بیشتر می تونید به کسی خفت بدهید؟ اونها هم یک عضو جامعه هستند که به هر دلیلی قربانی هستند حالا باید اینطوری باهاشون رفتار کنید... از تکان دهنده ترین تصویرهایی که می شه دید از سیاستگذاران و حامیان جامعه در یکی از بالاترین مراجع کشور....تویی که بهت رای دادند همین مردم که بری ازشون حمایت و دفاع کنی و مدافع منافع و منتقل کننده صداشون باشی، چطوری رویت می شه اصلا جلوی این همه آدمهای بالغ و بزرگسال، را جلوی پایت خفیف و خوار کنی.................................... این ایران است. صدای ما را از جمهوری اسلامی ایران می شنوید.............

به نظر من این چیزها است که باید رویش خیلی مانور داده شود..کسی که اینقدر برای یه انسان دیگه که هنوز مغزش کار می کنه...بیمار روانی مزمن نیست که جلوش هر کاری کنی نفهمه به دل نگیرده...آدمه....کسی که می تونه دیگری را دیگران اینطوری در همچین ماسله ای خوار و خفیف کنه، می تونه در تصویب قوانین و مقررات کشوری، شان انسانیت اونها را رعایت کنه، اصلا به ذهنش برسه؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر