۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه



تهران:
- اداره ها ودانشگاه ها و مراکز رسمی و غیر رسمی، دولتی و غیر دولتی، طبق بخشنامه از ظهر تعطیل و ملت سرازیر به خیابان ها برای برگشتن به خانه...
- مردم چند ساعت است که توی اتوبانهای همت شرق، رسالت به سمت امام علی به ویژه بعد از تونل، حکیم شرق توی ترافیک مونده اند.
-حضور نیروی انتظامی و گشت های بسیج -با باریک کردن خیابانها و بلوارهای کوچک برای کاهش تردد! و کنترل در زمان لازم- در شرق تهران بیشتر از غرب است. البته این که می گم مال شمال شرقی و شمال غربی است وگرنه بچه های مرکز می گویند مثل همیشه هفته آخر عیده! و حضور غیرطبیعی نیروی انتظامی دیده نمی شه.
-قنات کوثر به سمت پارک پلیس، فلکه چهارم تهرانپارس و بین اول و دوم، قیامته از آدم گرفته تا نیروی انتظامی و گاردهایی که با اتوبوس و تشکیلات نزدیک فلکه چهارم وایستادند.
-اوضاع خیلی جدی به نظر می رسه ولی احساس من این است که این هم از اون دفعه هاست -مثل 22 بهمن- که اقایان می خواهند حسابی مهندسی اش کنند!!!
- ببینیم چی می شه امشب ولی من با هر کی حرف زدم می گه ..اوه اوه امشب مردم کولاک می کنند... ما می خواهیم بریم یه دور تیو شهر بزنیم ببینیم کجا شلوغ میشه! اینطور اگر پیش بره! ترافیک به همین شکل در تمام عصر و شب و نیمه شب و تا پاسی از شب گذشته ادامه خواهد داشت! چون همه منتظرند مردم یه حالی به "اینها" بدن!!!


- آقا جون من! بدونید که مردم خود شما هستید!!!!! همون دور هم توی محله اتون هم جمع شید و آتیش هم روشن کنید و حالا شعارف نماد سبز، هر ابتکاری به نظرتون می رسه به خرج بدید یا نه برید دسته جمعی یه محله دیکه... اما نه به نیت اینکه ببنیم کجا باحال می شه و شلوغ میشه و چه وچه! برید بین خودمون...بین مردم... باهم باشیم.... بذارید"اونها" ناظر باشند نه شما.................................

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر