۱۳۸۸ خرداد ۲۳, شنبه

ایران من خداحافظ!

تمام دیشب و امروز هنوز توی بهت و ناباوری ام...اااا مگه میشه.....من و همه دوستان و اقوام و همسایگان، و نماینده های ستادمون و ..همه دیدیم که مردم فوج فوج می نوشتند موسوی و می گفتند موسوی و خنده کنان رای می دادند...مگه میشه حالا...................سایت ها را دارم می خوانم و تاسف شدید هم از رای هایشان که حرام شد.......اون همه آدمی که را رای نداده بوند تا به حال یا بعد از مدتها و ما اصرار والتماس کردیم چون "ما به خرداد پر حادثه ایمان داریم"! فعلا که سایت های رسمی موسوی و کروبی، از 12 شب به بعد به روز نکرده اند.... کلمه که باز نمی شه.... تابناک رضایی هم که هنوز آخرین خبر و کار نکرده..دیشب کرباسچی توی توتیر گفت داریم با دفتر رهبری حرف می زنیم...موسوی هم که رفت وزارت کشور نصفه شب، بعده اعلام نتایج...... مردم همه فعلاً توی شوکند.......تهران حکومت نظامی است...به ستادها یاصلی اصلاح طلبان نهم حمله کرده انمد و دو تا ساختمان را پلمپ کردند بهدستور قاضی مرتضوی.... امروز آبستن شبی بزرگ است.....من که فکر نمی کنم هیچ کدام ما از رایی که داده ایم به همین سادگی بگذریم..... نه ما نمی گذریم! مرگ یک بار و شیون یک بار! بااحمدی نژاد در هر حال کشور رو به نابودی است...ما یا حق مان را می گیریم و یا در نهایت احمدی نزاد را می پذیریم... ما به سادگی او را نخواهیم پذیرفت...نه! نه به سادگی! آنقدر ها هم ذلیل نشده ایم...نه...هنوز نه.....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر