۱۳۸۷ اسفند ۲۷, سه‌شنبه

چهارشنبه سوری ما چهارشنبه سوزی شد: به آتش کشیده شدن محل برگزاری مراسم چهارشنبه سوزی ایرانیان در استکهلم





این هم برنامه چهارشنبه سوری ما در استکهلم که به ....رفت! امشب قرار بود که مراسم باشکوه آتش بازی در استکهلم که بزرکترین و باشکوهترین برنامه چهارشنبه سوری در خارج از کشوراست اینجا برگزار شه که دستی از غیب در آمد و سن قدیمی و باارزش میدان را به همراه ملحقات و اطرافش آتش زد.
مردی در حال فرار دیده شده که پلیس در حال ردیابی و شناسایی اوست. احتمال می رود که این حادثه به علت رقابت گروه های مختلف ایرانی در برگزاری این جشن باشد...هر سال جشن درمحل دیگری به نام ریسنه برگزار می شد. برنامه های این چنینی فرهنگی می تواند فرصت خوبی برای گروه های مختلف ایرانی برای معرفی خود و کسب منافع اقتصادی باشد چیزی که احتمال می رود رقابت بر سر آن باعث چنین حادثه ای شده است...حادثه ای که نه تنها به ایرانی های ساکن بلکه به شهر و احتمالاً به آبروی ایرانیان مهاجر نیز لطمه خواهد زد.

پی نوشت: دست مریزاد به همه هموطنان عزیز در اقصا نقاط جهان برای پاسداشت روحیه همکاری، احترام به دیگران و معرفی ایران و ایرانی در حد توانایی و امکان./



۲ نظر:

  1. dooste aziz , baraye chi migi ke " be aberooye iraniane mohajer niz latmeh khahad zad" ?

    baba jan, key mikhaym ke ghabool konim ke ma hamin hastim ! che latmeii ? chera hendoone zire baghale khodemoon mizarim, ? in tooye zaate maast. chera mikhaym khodemoono joore digeii neshoon bedim ?

    take care

    پاسخحذف
  2. قربانت! حرف دل من را گقتی!!!!قبول دارم! هرچند سعی می کنم دلیلهایی علیه اش بیارم اما هر روز بهتر از دیروزمی بینم نه بابا خانه بدجوری از پای بست ویران است./

    پاسخحذف