۱۳۸۸ خرداد ۱۴, پنجشنبه

جدید از ستاد میرحسین


امروز بعد از ظهر هم تونستم با چند تا از بچه های ستاد مرکزی میر حسین برم سازمان رای( ِ موسوی). خیلی چیزهای جالب توجه بود برای بیان کردنش اینجا:


- فردا نماز جمعه با آقای هاشمی خواهد بود. جالب این است که طبق برنامه قرار بوده است امامی کاشانی نماز جمعه را بخواند اما بعد از اینکه بعد از اتمام سخنرانی رهبری در مراسم امروز، عده ای شعار مرگ بر هاشمی دادند و مشخص شد که جنتی قراره به جای امامی کاشانی بیاد، متوجه برنامه ریزی گام به گام تیم احمدی نژاد (حرفهای خود احمدی دیشب، شعارهای مردمی! امروز و خطبه های فردا) شدند و خود رفسنجانی برای نماز جمعه خواهد آمد ( چه خطبه هایی خواهد شد. داغ!).

- بچه های حامی موسوی که امروز برای مراسم سالگرد رفته بودند می گفتند که تمامی پرچم ها و شال و دستبندهای سبزشونو ازشون قبل ورود به محوطه گرفتند.اما به پرچم های سه رنگ احمدی نژادی کاری نداشتند ( که توی تلویزیون هم دیدیم که بعضی اون پرچم ها را داشتند).

- به همه توصیه کنید که روز انتخابات برای رای دادن، ترجیحاً به مدارس برند تا مساجد چون در مساجد احتمال رای سازی و تقلب های مختلف خیلی بیشتره.

- اگر 100.000 نفر یا بیشتر بتونند برای گردهمایی بزرگ موسوی در استادیوم صد هزارنفری آزادی جمع بشوند، جرات تقلب از این جماعت به میزان زیادی گرفته می شه. (جالبه که هنوز خبر این همایش بزرگ اعلام نشده! اما انتظار دارند که همه بیایند و بترکانند! و تازه هی می گویند که جناح های دولتی و صدا و سیما، 5 تا صندلی خالی را هم آگراندیسمان می کنه اما هنوز برنامه را اعلان عمومی نکرده اند!).

- تعدادی از اراذل و اوباش و زنان خیابانی که در طرح های انضباط/امنیت اجتماعی دستگیر شده بودند با ماموریت بدچهره کردن طرفداران موسوی وارد میدان کرده اند. فلذا هشیار باشید بیشتر !


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر