۱۳۸۸ خرداد ۱۵, جمعه

برنامه خبری محمود احمدی نژاد



این دیگر آخر همه چیزها بود که هی 4 سال دیگران از رئیس جمهور حاشیه و داستان و حرف زدنش را منعکس می کردند....امروز که خودش صاف و شفاف و قشنگ، دهانمان را سرویس کرد!


در مورد هاشمی رفسنجانی ها که به او اعتراض کرده اند در مورد افشا گری هایش و نام بردن اسامی آنها:
" البته. ما باید اینها را انگ بزنیم. ببیرم در خیابان و بازار بچرخانیم، که همه بفهمند دست اندازی به بیت المال یعنی چه. "

(باور نکردنی است مدل حرف زدن و فکر کردنش. حالا بر فرض بزرگترین مفسد اقتصادی ف این طوری می خواهی مجازاتش کنی. از حرف زدن انتقام جویانه.، بچه گانه، گستاخانه، وقیح، هیجان مدار و خیابانی اش، احساس تهوع به آدم دست می ده.)

در مورد سفرهای استانی اش: " الان این شیوه دارد در دانشگاه های مهم دنیا بحث می شود، کشورها زنگ می زنند . سوال می کنند."! یاالعجب!

"تورم در دولت من از همه دولت های اول سایر ریاست جمهورهای کشور کمتر بوده است." ! الله اکبر!

"اینها از خونواده هاشون توی هر وزارتخونه ای یکیشونو گذاشته بودند ناظر.نماینده. وزیر توی وزارتخونه هست ها ولی به عنوان نفر دوم. معاونش حرف اول رو می زنه که از اینهاست."


مجری برنامه خیلی خوب بود و خیلی خوشم آمد که سوالاتش انصافا خوب بود هر چند زیادی نجیب و موخوذ به حیا بود!


در یک بخش حیدری مجری برنامه زد توی دهن احمدی وقتی اون گفت هیچ جا ذخیره ارزی کشورشون را اعلام نمی کنند. ما که دیگه اصلاً نباید نباید بکنیم چون می آن بلوکش می کنند. و حیدری گفت " صاحب نظرها (انگاری ترسید از طرف خودش بگه! یا ادب کرد که بگه این به این واضحی، مردک! چرت چرا می گی) می گن که ذخیره ارزی با صندوق ذخیره ارزی فرق می کند. بالاخره صندوق ورودی داره، خروجی داره. باید کند. بالاخره صندوق ورو دی و خروجی داره. باید معلوم باشه موجودی اش و و ضعیتش چیه." که به این پرسش بعد از کلی پیچ و تاب در پاسخ جواب داد که نه! اعلام نمی کنیم!


آقا این داره روز روشن کودتا می کنه. اگر انتخاب بشه که
بلافاصله همه دولتمردای قبلی را می فرسته زندان . اوضاع واقعاً داره درام می شه.

از دست "به اصطلاح" بزرگای کشور هم کاری بر نمی آد. وقتی اینقدر حال هاشمی که خودشو صاحب انقلاب و اول و آخر می دونه، رهبر به قدرت می رسونه و همه چیز را می گن می تونه بالا و پایین کنه، توسط نظام هم و نه تنها احمدی نژاد گرفته می شه... بقیه قربونشون.... امروز هاشمی گفته بود که خطبه ها و نماز رواون می خونه. خیلی از افراد ستاد و بچه های حامی میرحسین با این خبر امروز امدند نماز جمعه که از هاشمی در خطبه ها حمایت کنند اما با آمدن جنتی توی دهن همه اشان خورد. اونجا هم اینقدر شعار به نفع احمدی نژاد می دادندکه اصلاً اینها نتونستند تحرک چندانی داشته باشند. هاشمی که از این جا خورد. از صداو سیما خورد که گفتند نمی تونی بیای توضیح بدی و از خودت دفاع کنی. دیشب هم که به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع اش حمله کردند و فریاد مرگ بر غارت گر بیت المال" همه خیابونها را فعلاً پر کرده، هجمه هم که ادامه داره، سکته نکنه و بمونه، خیلیه!

البته اما و اما و البته اگــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر آقا احمدی بختش برگرده و انتخاب نشه که بد بدا به حالش که فول سرویس می کنندش اساسی!

-دوباره هم برگشته به کاپشن احمدی نژادی اش.

۲ نظر:

  1. منم برنامه اش رو دیدم. هنوزم سردرد حاصله خوب نشده! این واقعا بیماره هاا! امروز فرداس که بگه من امام زمانم و از این چرت و پرتها! خدا به دادمون برسه.

    پاسخحذف
  2. من هم همینطور. هنوز باورم نمی شه که تونست اینطوری حرف بزنه و سیم آخر و هم رد کنه!!!!!!!!!!!!!!!! آدم خطرناکیه به هر حال.

    پاسخحذف