۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

مسلمانی

واعظــــــی پرسید از فرزند خویش هیج می دانی مسلمانی به چیست؟

صدق و بی آزاری و خدمت به خلق هم عبادت هم کلیـــــد زندگیســــت

گفت زین معیار انــــــدر شهــــــرما یک مسلمان هست آن هم ارمنیست


آقای رئیس جمهور در جمع ایرانیان مقیم خارج فرمودند : دوره تاریخ مصرف آمریکا گذشته ، یه ضرب المثل داریم تو فارسی میگه اون ممه رو لولو برد (کف و سوت حضار).

در راستای استفاده از ضرب المثل در کلام مسئولین مملکت پیش بینی می شود ضرب المثل های زیر به زودی از سوی رئیس جمهور مورد استفاده قرار گیرد :

- آمریکا میگه شما چون از مظلومین جهان حمایت می کنید حق ندارید از انرژی صلح آمیز هسته ای استفاده کنید . یکی نیست به اینها بگه ... چه ربطی به شقیقه داره ؟؟

- آمریکا و همدستاش چماق دستشون گرفتن و با قطعنامه ما رو تهدید می کنن . اینقدر قطعنامه صادر کنید تا ...اتون باد کنه .

- ما تو جهان معروفیم به مبارزه با استکبار . آمریکا تو این سی سال کلی از ما ... خورده حالا دست به ... وایساده و هیچ گهی نمی تونه بخوره .

- ملت ایران را تهدید به جنگ می کنید ؟ ما هم میگیم به ... چپ ملت ایران

- همدستای آمریکا و در راس اونا انگلیس خبیث جز اینکه عین سگ دروغ می گن فقط یه کار بلدن اونم ... لیسی آمریکا و اسرائیل

- آقای اوباما که اومد همه فکر کردن با این شعار تغییرش می تونه آمریکا و سیاست هاش رو عوض کنه . اینا نمودونستن که سرخاب سفیداب ... رو تنگ نمی کنه

- ملت ایران با ایستادگی که از خود در مسئله انرژی هسته ای نشان داده، فی الواقع خار مادر آمریکا و همدستاش رو ...

با تشکر از دکتر حدادعادل بابت همکاری در این نوشتار

از آقای میرزایی خواهش می شود جهت آشنایی عزیزان بیگانه ضرب المثل های فوق الذکر را به انگلیسی ، چینی ، تبتی و ... ترجمه فرمایند ,

ایران


اين همه آدم نتونستن دو تا توالت بسازند!!...
امام جمعه بیاد
نماینده بیاد
شهردار باشه
زمینو یکی دیگه بده
تازه مردم هم بیان پول بدن
که چه خبره میخوان دو تا دستشویی بسازن

۱۳۸۹ مرداد ۲۲, جمعه

خاموشی گناه ماست.

پوستر برای تبلیغ در فضاهای اجتماعی


واقعاً "خاموشی گناه ماست" هر ایرانی یک رسانه.... داره از وقتش هم می گذره برای اطلاع رسانی در مورد کارهای غیرانسانی حکومت و اثرات وحشتناک و دراز مدت دولت احمدی نژاد بر نه تنها موقعیت داخلی و خارجی ایران و ایرانی که بر هم زیرساختها و بخشهای مختلف کشور....هنوز توی همین کشور خودمون هم خیلی ها هستند نمی دونند رایشون به احمدی نژاد چه خیانتی به کشورشون بوده.................. اگر به اندازه کافی این دولت کودتا را رسوا کرده بودیم، هموطنان نخبه! ما از سراسر جهان! برای دو تا گردش و تفریح و لابد چهار قرون پول توجیبی، جرات نمی کردند روز روشن بیایند به کشور زخمی و دردمندشون و با قاتل ملت عکس یادگاری بگیرند.

افشا کردن هر کدوم از مهمانان دولت احمدی نژاد، در کشور و محل کار خودشون.... یک وظیفه ملی است. برای اینکه جرات چنین خیانتهایی از سایر وطن فروش ها و مردم فروش ها گرفته بشه... به خاطر تسکین دل همه اونها که رنج کشیدند و درد دارند و این روزها خون به دل تر از هر روزند......

هواپیمای ایران ایر از تهران به مقصد استکهلم برای سوخت گیری به رشت رفت!



دیروز هواپیمای تهران - استکهلم به جلی پرواز مستقیم به سمت شمال غربی کشور برای رفتن به استکهلم به قصد سوخت گیری به رشت رفت!!!

ما که همه جان به لب و رو به قبله! شدیم فکر کردیم لابد هواپیما ربایی یی چیزی شده به ما خبرش را نمی دهند یا بمبی چیزی توی هواپیما پیدا شده که می روندکه ختثی کنند یا مثلاً به کسی مشکوک شده اند در هواپیما ...می روند که بیندازندش بیرون و تحویل براداران خدمتگذار بدهندش.... تا 35 دقیقه بعد از پرواز که به رشت رسیدیم و با چشمانمون دیدیم که سوخت گیری شد...البته باز هم باورمون نشد که چطور فرودگاه بین المللی امام خمینی با این همه دک و پز و النگ و دولنگ، دو قطره بنزین نداره برای هواپیمای بین المللی اش ...مجبوره بره رشت ! برای سوخت گیری!!! حالا هی بگید تحریم اثر نداره.... بله ...ماهم می گیم نداره!!! کی به کیه!!!

خدا آخر و عاقبت همه ما ملت را با این شرایطی که به کشور حاکم کرده اند به خیر و سلامت کنه!